.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازیکنان شهروند با آمادگی کامل برابر تاسیسات دریایی به میدان می‌روند

 شمال نیوز: مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در آستانه بازی مقابل تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران گفت: بازیکنانم با آمادگی خوب برای کسب امتیاز به میدان می‌روند.

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری این بازی مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر اظهار کرد: امروز با تیم صدرنشین لیگ بازی داریم که برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه برای این بازی تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت، افزود: در آخرین تمرین تیم شرکت کردم و روحیه بازیکنان را در مقابل تاسیسات دریایی تهران خوب دیدم.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه تیم تاسیسات دریایی یکی از تیم‌های مدعی و باتجربه لیگ است، تصریح کرد: تاسیسات دریایی تهران یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است که بیشتر بازیکنانش ملی‌پوش هستند.

نجاریان در ادامه با بیان اینکه بازیکنان جوان و خوبی در ترکیب تیم داریم، گفت: از تماشاگران خونگرم ساروی می‌خواهم که همچون بازی‌های گذشته با حضور در سالن تیم را حمایت همه‌جانبه خود قرار دهند تا در برابر تاسیسات دریایی تهران موفق عمل کنیم.

وی افزود: به طور حتم با تشویق تماشاگران و همت بازیکنان تلاش خواهیم کرد تا عملکرد خوبی در برابر تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران داشت.

به گزارش فارس، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهروند ساری از ساعت 16 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی میزبان تیم تاسیسات دریایی تهران است.

در جدول رده‌بندی تیم تاسیسات دریایی تهران با 26 امتیاز در صدر جدول و شهروند ساری با 14 امتیاز در رده نهم جای دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.